Conditii generale de rezervare
Aceste Conditii Generale de Rezervare si orice alt document mentionat (denumit in continuare "Conditii de Rezervare") guverneaza utilizarea site-ului www.voguevoyage.ro (denumit in continuare "Site" și descriu condițiile în care Vogue Voyage Srl (denumită în continuare "Vogue Voyage") furnizează serviciile de rezervare terță parte pentru hoteluri și pachete de călătorie prin site-ul sau prin orice altă aplicație care permite unui utilizator înregistrat accesul la serviciile de rezervare oferite de Vogue Voyage (denumit în continuare "Serviciul").
Înainte de a utiliza Serviciul, este necesar să citiți aceste Condiții de Rezervare. Utilizarea serviciului este rezervată utilizatorilor înregistrați care au acceptat aceste condiții de rezervare, respectiv politica de confidențialitate, tarifele și cadrul de furnizare a pachetelor turistice impuse de furnizorul primar. Nerespectarea condițiilor de rezervare ori refuzul de prelucrare a datelor cu caracter personal, exclude utilizarea serviciului. Dacă nu doriți să respectați aceste condiții de rezervare, vă rugăm să părăsiți site-ul Vogue Voyage și să nu vă înregistrați.
Prin urmare, aceste condiții de rezervare se aplică între dvs. și Vogue Voyage în legătură cu utilizarea Serviciului ca membri înregistrați (astfel cum aceste noțiuni ori proceduri se regăsesc explicitate în prezentul document ori în cele privind politica de cookies ori de prelucrare și protecție a datelor cu caracter personal) pe site.
Aceste condiții de rezervare sunt structurate după cum urmează:
Secțiunea A: Aplicabilă pentru toate produsele
Secțiunea B: Se aplică produselor furnizate de Vogue Voyage ca intermediar
Secțiunea C: Aplicabil pentru produsele furnizate de Vogue Voyage ca organizator
Acest site este administrat de Vogue Voyage Srl, companie inregistrata in Romania cu sediul social în Strada Vasile Alecsandri , nr. 9 , Scara A , Etaj 2 , Ap. 7 , Iasi si C.U.I. 40741143
Secțiunea B: Pentru orice vânzare de pachete organizate de agenții de turism terți sau vânzarea de servicii de călătorie individuale, Vogue Voyage Srl vinde aceste servicii ca intermediar pentru furnizorul de servicii de călătorie relevant. În aceste cazuri, operatorii de turism sau hotelurile terțe vor fi responsabili pentru executarea pachetului sau a sejurului achiziționat de client.
Secțiunea C: În cazul în care Vogue Voyage vinde pachete ca și companie organizatoare, aceste pachete sunt vândute de Vogue Voyage Srl. În aceste cazuri, Vogue Voyage Srl va fi responsabil pentru executarea pachetului achiziționat de client.
SECȚIUNEA A - APLICABILE TUTUROR PRODUSELOR
1. Definiții
Termenii și expresiile din Condițiile de rezervare vor fi interpretate în conformitate cu următoarele definiții:
a) "Vogue Voyage": indică Vogue Voyage Srl cu sediul înStrada Vasile Alecsandri , nr. 9 , Scara A , Etaj 2 , Ap. 7 , Iasi , Romania și C.U.I. 40741143;
b) "Site": inseamna site-ul Vogue Voyage, accesibil momentan prin intermediul adresei URL www.voguevoyage.ro, impreuna cu orice subdomeniu al acestui site, cu exceptia cazului in care este exclus in mod expres de conditiile generale ale acestuia, sau orice altă adresă URL pe care Vogue Voyage o poate defini periodic;
c) "Membri": indică utilizatorii care au ales să se înregistreze pe site și au fost acceptați de Vogue Voyage, care sunt obligați să accepte și să respecte aceste condiții de rezervare și orice condiții suplimentare de înregistrare pe care Vogue Voyage le poate stabili periodic să devină sau să rămână membri;
d) "Cont": indică informațiile personale, informațiile de plată și acreditările utilizate de Membri pentru a accesa Serviciul și / sau orice sistem de comunicații al Site-ului;
e) "Conținut": orice text, grafică, imagine, audio, video, software, colectarea de date și orice alte informații care pot fi stocate pe un computer, conținute sau prezentate pe Site;
f) "Furnizori" înseamnă furnizorii de călătorii, vacanțe, produse sau alte servicii (operatori de turism, hoteluri, companii aeriene, operatori de la sol sau orice alt furnizor), care pot fi direct responsabili față de un Membru care rezervați produsele publicate pe site;
g) "Produs (e)" înseamnă în mod colectiv produsele sau serviciile pe care un Membru le poate rezerva și / sau cumpăra de la un Furnizor sau de la Vogue Voyage prin intermediul Site-ului. Aceste Produse pot include, ca exemplu, pachetele turistice, Lett. i) din aceste Conditii de Rezervare, cazare, zboruri, excursii ghidate sau alte servicii sau produse de calatorie descrise pe Site;
h) "Serviciul Turistic": - activitate de organizare ce combină şi vinde sau oferă spre vânzare pachete de servicii turistice sau componente ale acestora, direct sau prin intermediar, implicit și activitatea de intermediere: de a vinde sau oferi spre vânzare pachete de servicii turistice sau componente ale acestora, în calitate de intermediar, în baza unui contract valabil încheiat cu o altă agenţie de turism.
i) "pachet (e) turistic (e)": reprezintă combinaţia prestabilită a cel puţin două dintre următoarele trei grupe de servicii, cu condiţia ca durata neîntreruptă a acestora să depăşească 24 de ore sau să cuprindă o înnoptare, şi anume, transport, cazare şi alte servicii, fără legătură cu transportul sau cazarea sau care nu sunt accesorii ale acestora şi care reprezintă o parte semnificativă a pachetului de servicii turistice, cum ar fi: alimentaţie, tratament balnear, agrement şi altele asemenea, dacă este îndeplinită cel puțin una dintre următoarele condiții:
1) aceste servicii sunt combinate de un singur profesionist, chiar și la cererea călătorului sau în funcție de selecția sa, înainte de încheierea unui singur contract pentru toate serviciile;
2) aceste servicii, chiar dacă sunt încheiate cu contracte separate cu furnizorii individuali de servicii turistice, sunt:(i) achiziționate la un singur punct de vânzare și selectate înainte ca călătorul să consimtă la plată; (ii) oferite, vândute sau facturate la un preț forfetar sau global; (iii) anunțate sau vândute sub numele de "pachet" sau denumire similară; (iv) combinate după încheierea unui contract prin care profesionistul permite călătorului să aleagă între o selecție de diferite tipuri de servicii turistice sau cumpărat de la profesioniști separați prin intermediul proceselor de rezervare online conectate, în cazul cărora numele călătorului, detaliile din plată și adresa de e-mail sunt trimise de către profesionistul cu care primul contract este încheiat cu unul sau mai mulți profesioniști, iar contractul cu aceștia sau cu acești profesioniști este încheiat în cel mult 24 de ore de la confirmarea rezervării primului servicii turistice;
j) "serviciu": orice infrastructură online pe care Vogue Voyage o pune la dispoziție și care permite unui utilizator înregistrat să acceseze serviciile oferite de Vogue Voyage. Aceasta include, de exemplu, e-mailuri bazate pe web, panouri de mesaje, chat live și linkuri de e-mail;
k) "utilizator (utilizatori)" înseamnă orice terță parte care accesează site-ul, inclusiv membrii, care nu este angajat al Vogue Voyage care acționează în contextul relației de muncă;
l) "Fișa produsului": indică descrierea completă a obiectului produsului din ofertă;
m) "ofertă / oferte": înseamnă propunerea comercială pe termen scurt prezentă pe site sub formă de vânzări rapide;
n) "Ordonanța Nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de călătorie şi serviciile de călătorie asociate": prevede transpunerea Directivei UE 2015/2302, cu modificările și completările ulterioare.
2. Bine ați venit la Vogue Voyage
Vogue Voyage este un club exclusiv de călătorii pentru membrii, care promovează vânzări în numele furnizorilor, ca intermediar, de sejururi hoteliere, vacanțe și pachete, garantând preturi reduse. Vogue Voyage promovează, de asemenea, vânzările la prețuri competitive, ca organizator, de Produse. Fiecare rezervare pe care un Membru o poate face prin Site va fi selectată dintr-una sau mai multe Oferte care pot fi disponibile la un moment dat. Membrii pot rezerva Oferte publicate pe site în intervalul de timp al vânzării care este pus la dispoziție în conformitate cu metodele indicate din timp în timp pe site. Ofertele pot include elemente sau componente suplimentare, cum ar fi mese sau activități suplimentare. În cazul în care nu este specificată în mod explicit în descrierea Ofertei, Oferta însăși include doar cazare.
3. Relația dintre Membri și Vogue Voyage
Aceste Condiții de Rezervare reglementează relația dintre Vogue Voyage și Membri cu privire atât la Serviciu, cât și la metodele de procesare a rezervărilor de produse efectuate de Membri. Membrii trebuie să citească și să înțeleagă Condițiile de rezervare înainte de a utiliza Serviciul și de a cumpăra un Produs. Pentru orice solicitare de clarificare, membrii pot contacta Vogue Voyage la următoarea adresă customercare@voguevoyage.ro.
4. Contul și înregistrarea
4.1. Pentru a accesa Serviciul și a deveni Membru, trebuie să vă înregistrați și să creați un Cont de pe Site.
4.2. Este posibil să creați un cont care să indice adresa dvs. de e-mail și o parolă sau să utilizați una dintre rețelele sociale (de exemplu, Facebook) indicate pe pagina de înregistrare.
4.3. Dacă contul a fost creat prin furnizarea unui e-mail și a unei parole, vă recomandăm să utilizați parole complexe compuse dintr-o combinație de litere mari, minuscule, numere și simboluri. Aceste date trebuie considerate confidențiale și nu trebuie divulgate unor terțe părți. Fiecare membru este responsabil pentru confidențialitatea acreditărilor și a tuturor tranzacțiilor care apar prin utilizarea contului lor. În caz de suspiciune cu privire la o manipulare sau de a folosi contul ilicite, membrul trebuie să contacteze imediat Vogue Voyage la această adresă customercare@voguevoyage.ro.
4.4. Dacă contul a fost creat printr-o rețea socială, Vogue Voyage va putea accesa și utiliza informațiile conținute în acesta în limitele a ceea ce este permis de rețeaua socială; acesta poate de asemenea să stocheze datele de acces în conformitate cu prevederile Politicii de confidențialitate Vogue Voyage.
4.5. Odată ce contul a fost creat și confirmarea detaliilor de înregistrare a fost primită prin e-mail, utilizatorul dobândește statutul de membru al Vogue Voyage.
4.6. Pentru ca înregistrarea să fie valabilă și eficientă, este necesar ca membrii săi să aibă vârsta majora și să aibă capacitatea de a acționa.
5. Încetarea și suspendarea
În cazul în care un membru încalcă aceste condiții de rezervare, Vogue Voyage își rezervă dreptul de a suspenda, interzice sau restricționa accesul la astfel de membru al Serviciului și contului și pentru a termina înregistrarea și / sau limita funcționalitatea cont. Niciunul dintre membrii suspendați nu va putea accesa site-ul utilizând nume diferite sau acreditările de acces ale unui alt membru, cu sau fără autorizarea aceluiași membru.
Modificări la acești Termeni și condiții
6.1. Vogue Voyage își rezervă dreptul de a efectua modificări periodice ale acestor condiții de rezervare atunci când consideră că este adecvat sau în cazul în care acest lucru este impus de lege. Toate modificările vor fi publicate imediat pe site și vor fi considerate acceptate la prima utilizare a site-ului în urma modificării. În cazul în care există modificări substanțiale ale acestor condiții de rezervare, Vogue Voyage vă va informa despre astfel de modificări. Cu toate acestea, fiecare membru este obligat să verifice periodic actualizările condițiilor de rezervare. În fiecare versiune va fi indicată o dată efectivă la începutul de la care vor începe efectele Condițiilor de Rezervare. Se înțelege că modificările nu vor fi aplicate rezervărilor deja depuse de membru înainte de schimbare.
6.2. În cazul unui conflict între aceste Condiții de Rezervare și versiunile anterioare ale acestora, prevederile acestor Condiții de Rezervare vor avea prioritate, cu excepția cazului în care se specifică în mod expres contrariul.
7. Confidențialitate
Utilizarea site-ului este, de asemenea, reglementată de Politica de confidențialitate, care completează aceste condiții de rezervare. Politica de confidențialitate menționată mai sus este accesibilă prin următorul link.
8. Programe de stimulare
8.1. Periodic, Vogue Voyage promovează programe de stimulare conform cărora anumite activități cum ar fi, de exemplu, invitația prietenilor sau contactelor pe rețelele sociale de a deveni membri ai Vogue Voyage, permit membrilor să obțină credite pentru a cheltui pe acest site.
8.2. Nu există o limită a valorii creditelor care pot fi obținute. Cu toate acestea, încercarea de a achiziționa alte credite Vogue Voyage prin falsificarea contului sau crearea de conturi false va duce la anularea conturilor și a creditelor acumulate.
8.3. Creditele achiziționate în mod valabil în cadrul unui program de stimulare prin intermediul site-ului vor rămâne disponibile în contul membrului pentru o perioadă de 12 luni, cu excepția cazului în care este indicat un termen mai scurt. După expirarea perioadei menționate anterior, fără a fi utilizate punctele, acestea vor fi anulate automat.
9. Voucher de cadouri
9.1. Certificatele de cadouri pot fi achiziționate online numai prin intermediul aplicației Website sau Vogue Voyage.
9.2. Puteți alege să: (i) trimiteți certificatul de cadou direct destinatarului prin e-mail; sau (ii) tipăriți certificatul cadou și livrați-l destinatarului. Dacă este necesar să retrimiteți sau să reprimați voucherul cadou, aceste operațiuni se pot efectua contactând Vogue Voyage la customercare@voguevoyage.ro.
9.3. Voucher-ul cadou rămâne valabil timp de 12 luni de la data emiterii. Perioada de valabilitate menționată mai sus nu poate fi extinsă.
9.4. Certificatele de cadouri pot fi utilizate exclusiv pe site sau pe aplicația Vogue Voyage. Rețineți că unele dintre Ofertele de pe site trebuie achiziționate pe site-urile partenerilor noștri: în acest caz, voucherele cadou nu vor putea fi folosite.
10. Clasificarea hotelului
Clasificarea oficială a facilităților hoteliere este prevăzută în Ofertă, în Fișa Tehnică a Produsului sau în alt material informativ numai pe baza indicațiilor exprese și formale ale Furnizorilor sau ale autorităților competente din țara în care este furnizat serviciul. În absența clasificărilor oficiale recunoscute de autoritățile publice competente ale țărilor, chiar și membrii UE la care se referă serviciul, Vogue Voyage își rezervă dreptul de a furniza o descriere proprie a produsului, astfel încât să permită o evaluare și acceptarea în consecință a acestora de către membru.
11. Material ilustrativ
Scopul nostru este de a oferi o prezentare precisa a Produselor prin utilizarea de fotografii si descrieri. Cu toate acestea, fotografiile și ilustrațiile de pe Site sunt doar ilustrative. Rețineți că, prin urmare, conținutul menționat mai sus nu poate corespunde exact Produsului rezervat, de exemplu, este posibil să nu fie garantată o imagine identică cu cea afișată în fotografia promoțională.
12. Asigurări
12.1. Vogue Voyage consideră că dobândirea unei asigurări de călătorie adecvate reprezintă cea mai bună modalitate de a vă proteja de riscurile care decurg, de exemplu, din anularea pachetului turistic, de la orice accidente și de la evenimente legate de bagajele transportate, de la orice costuri de repatriere a accidentelor, a bolilor, a evenimentelor fortuite și / sau a forței majore care pot apărea în timp ce călătoriți. Din acest motiv, Vogue Voyage pledează pentru stipularea de către membrii săi a unei asigurări de călătorie valabile la momentul rezervării vacanței pentru destinațiile la care intenționați să călătoriți și care acoperă activitățile pe care intenționați să le desfășurați în timpul vacanței. Prin urmare, este recomandabil ca toți participanții la o călătorie rezervată să încheie o poliță de asigurare (în cazul familiilor) sau să aibă propria polita adecvată. De asemenea, este important să vă asigurați că ați citit toate condițiile și informațiile aplicabile oricărei politici achiziționate.
12.2. Vă rugăm să citiți cu atenție detaliile de politică și să aduceți o copie a acestora în vacanță. Este responsabilitatea dvs. să vă asigurați că acoperirea de asigurare achiziționată este potrivită și potrivită nevoilor dvs. specifice. Membrul va exercita drepturile care decurg din aceste contracte exclusiv împotriva societăților de asigurare care stipulează, în condițiile și în modul prevăzut de aceste politici.
13. Limitarea răspunderii
13.1. Cu excepția aplicării regulilor obligatorii, Vogue Voyage nu își asumă nicio responsabilitate pentru daunele directe sau indirecte, previzibile sau nu, atât în ceea ce privește daunele emergente, cât și pierderile de profit sau pagube materiale sau alte daune care pot rezulta din utilizarea site-ului, din orice informație conținută în acesta sau din orice încredere în conținutul site-ului sau în produsele vândute prin intermediul site-ului în numele furnizorilor. Utilizatorii declară că sunt conștienți de faptul că utilizarea Site-ului și a conținutului său are loc pe propria răspundere și pe propriul risc.
13.2. Vogue Voyage nu poate fi trasă la răspundere în cazul în care executarea eșuată sau inexactă a contractului de cumpărare a produsului este atribuită membrului sau a fost cauzată de un terț de natură imprevizibilă sau inevitabilă sau a fost cauzată de un eveniment fortuit sau de forță majoră, de exemplu, catastrofele naturale, dezastrele ecologice, închiderea spațiului aerian și a restricțiilor guvernamentale, condițiile meteorologice nefavorabile, grevele, tulburările civile sau amenințările cu acestea, războiul sau amenințarea acestora.
14. Renunțarea la drepturi sau acțiuni
În cazul în care una dintre părțile acestor condiții de rezervare nu exercită un anumit drept sau acțiuni în cadrul acestuia, acest lucru nu trebuie interpretat ca o renunțare la un astfel de drept sau acțiune.
15. Întregul acord, inseparabilitatea
15.1. Aceste Conditii de Rezervare si toate documentele, cum ar fi Fișa de Produs sau politicile care fac parte integranta din acesta, asa cum se prevede aici, reglementeaza in totalitate relatia dintre parti, cu excluderea in consecinta a oricarui alt acord.
15.2. Fiecare dintre clauzele acestor condiții de rezervare este valabilă și eficientă în sine. Atunci când o instanță sau o altă autoritate competentă stabilește că un articol din aceste condiții de rezervare este contrar legii sau este ineficient, celelalte articole vor rămâne pe deplin valabile și eficiente.
16. Reclamații și rezolvarea amiabilă a litigiilor
16.1. Dacă vreun aspect al produselor pe care le-ați rezervat prin intermediul site-ului nu v-a mulțumit și doriți să faceți o plângere, puteți să vă referiți atât la furnizor, cât și la Vogue Voyage în timp util, pentru a rezolva eventualele probleme ridicate.
16.2. Dacă problema apare implică Vogue Voyage, pentru a preveni orice litigii legate de aceste condiții de rezervare, vă rugăm să contactați mai întâi adresa customercare@voguevoyage.ro pentru a încerca să rezolvați problema amiabil. Alternativ, puteți contacta biroul de reclamații la Oficiul pentru Plângeri, Vogue Voyage, Strada Vasile Alecsandri , nr. 9 , Scara A , Etaj 2 , Ap. 7 , Iasi
16.3. În cazul în care sa încercat soluționarea pe cale amiabilă a problemei, Vogue Voyage poate propune membrilor soluționarea litigiului prin intermediul medierii sau al negocierii asistate, în funcție de natura litigiului.
16.4. În cazul în care plângerea se referă la executarea contractului de vânzare a unui pachet turistic, membrul este obligat să notifice în timpul utilizării pachetului turistic prin depunerea în timp util a reclamației, în conformitate cu condițiile de corectitudine și bună-credință menționate în Ordonanța Nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de călătorie şi serviciile de călătorie asociate și în Codul civil, astfel încât Furnizorul sau Vogue Voyage, în cazul în care acționează în calitate de organizator al Pachetului Turistic, reprezentantul local sau ghidul acestuia să îl poată remedia cu promptitudine. În caz contrar, despăgubirile pentru despăgubiri vor fi reduse sau excluse.. De asemenea, membrii trebuie să depună o plângere prin trimiterea unei scrisori recomandate cu confirmare de primire sau prin alte mijloace care garantează dovada de primire către Vogue Voyage sau către Furnizor, în termen de cel mult zece zile lucrătoare de la data revenirii la locul de plecare
17. Rezolvarea online a litigiilor
Comisia Europeană oferă consumatorilor o platformă pentru soluționarea litigiilor extrajudiciare. Oferă consumatorilor posibilitatea de a încerca să soluționeze litigiile apărute în legătură cu comanda lor online, fără a recurge la autoritatea judiciară. Platforma de soluționare a litigiilor este accesibilă prin intermediul acestei legături externe.
18. Comunicații
18.1. Pentru orice întrebări referitoare la aceste condiții de rezervare, vă rugăm să contactați Vogue Voyage prin intermediul formularului online sau prin e-mail la customercare@voguevoyage.ro.
18.2. În cazul în care Vogue Voyage ia legătura cu membrii săi sau le notifică în legătură cu comunicările scrise, va face acest lucru prin e-mail sau prin posta preplătită la adresele indicate la momentul creării contului sau la momentul rezervării, dacă acestea sunt diferite.
18.3 În cazul în care membrul este un minor neînsoțit și că beneficiază de un pachet de turism incluziv, Vogue Voyage va oferi un punct de contact direct cu membrul sau managerul de la locul de ședere.
19. Legea aplicabilă și instanța competentă
Aceste Conditii de Rezervare sunt reglementate de legea Romaniei si sunt supuse jurisdictiei Romane
SECȚIUNEA B - APLICABILE PRODUSELOR FURNIZATE DE VOGUE VOYAGE AS AGENT
20. Rolul Vogue Voyage
20.1. Vogue Voyage acționează ca intermediar pentru furnizorii ale căror produse sunt publicate pe site sau comunicate membrilor. Vogue Voyage selectează cu atenție furnizorii cu care operează ca intermediar (pe baza experienței, reputației, feedbackului asupra calității serviciilor etc.). Serviciul oferit de Vogue Voyage constă în oferirea membrilor săi posibilitatea de a cumpăra produse furnizorilor la prețuri foarte competitive și de a încheia contractul de cumpărare a produsului direct cu furnizorul. Condițiile de vânzare ale Furnizorului însuși, care vor fi direct responsabile față de Membri pentru achizițiile efectuate, se vor aplica acestui contract. În limitele stabilite de legislația aplicabilă, Vogue Voyage nu poate fi trasă la răspundere pentru neîndeplinirea de către Furnizor a obligațiilor legate de furnizarea Produsului. Se înțelege că orice reclamații privind produsele achiziționate de un Membru de la un Furnizor pot fi adresate Furnizorului însuși, precum și Vogue Voyage, care le va examina în modul prevăzut de art. 17 din aceste Conditii de Rezervare.
20.2. Vogue Voyage negociază cu furnizorii prețurile reduse pentru fiecare ofertă individuală publicată pe site. Achiziționarea produselor de către membri prin intermediul site-ului implică încheierea unui contract direct cu furnizorul (de exemplu, compania hotelieră sau agenția travel) și nu cu Vogue Voyage, care acționează ca intermediar al aceluiași furnizor. Vogue Voyage nu este implicată în negocierea și încheierea contractului dintre Membru și Furnizori. Vogue Voyage nu este, prin urmare, responsabil pentru condițiile sau limitările suplimentare introduse de Furnizor cu privire la produsele achiziționate de către Membru (cum ar fi, de exemplu, imposibilitatea de a anula o rezervare o dată confirmată). Acești termeni și condiții suplimentare vor fi aplicați pentru rezervarea și cumpărarea produselor de pe site, prin urmare, membrul se angajează să respecte termenii și condițiile furnizorului cu care stipulează contractul și este conștient de faptul că orice încălcare a condițiilor aplicate de Furnizor ar putea duce la consecințe, cum ar fi, de exemplu, anularea rezervării, imposibilitatea confirmării rezervării zborului sau a hotelului, pierderea sumelor plătite pentru această rezervare.
21. Rezervare
21.1. Mai jos sunt pașii procedurii de rezervare pentru produsele furnizorilor:
a) Membrii selectează în cadrul Ofertelor curente Produsul selectat, având grijă să examineze cu atenție informațiile conținute în Fișa de Produs. După ce faceți clic pe butonul "Rezervați", membrul analizează detaliile de rezervare, introduce detaliile pasagerului și detaliile de plată. În această etapă, membrul poate verifica și corecta eventualele erori la introducerea datelor. Membrul, pentru a continua rezervarea, trebuie să accepte Condițiile de rezervare Vogue Voyage, precum și cele ale Furnizorului făcând clic pe casetele de selectare corespunzătoare;
b) rezervând o ofertă, Membrul cumpără Produsul. În special, după ce faceți clic pe butonul "Plătiți", Vogue Voyage plătește suma relativă pe metoda de plată selectată și trimite prin e-mail primirea automată online a confirmării de cumpărare a Produsului cu indicația furnizorului relativ de produs achiziționat . Primirea menționată anterior reprezintă confirmarea primirii plății pe care Vogue Voyage a colectat-o în numele și în numele Furnizorului și conține detaliile referitoare la produsul achiziționat cunoscut de Vogue Voyage. Prin urmare, chitanța nu poate conține toate detaliile itinerariului, care vor fi specificate de furnizorul respectiv cu comunicare separată. Când membrul efectuează plata și acceptă Condițiile de rezervare Vogue Voyage, precum și condițiile suplimentare ale Furnizorului, este încheiat un contract cu caracter juridic obligatoriu între Membru și Furnizorul în cauză, referitor la furnizarea Produsului ales, în conformitate cu aceste condiții de rezervare aplicate de Vogue Voyage și condițiile suplimentare stabilite de Furnizorul individual;
c) ca urmare a trimiterii răspunsului automat de către Vogue Voyage menționat la litera b) a prezentului articol, Furnizorul va trimite, în mod obișnuit, în decurs de 24 de ore, membrilor un e-mail sumar al achiziționării Produsului. În cazul rezervării unui Pachet Turistic, Furnizorul va informa Membrul cu privire la certificatele sale și la licențele operatorilor de turism. Pentru orice alte detalii referitoare la drepturile și garanțiile referitoare la Produsul achiziționat, vă rugăm să consultați documentația (electronică sau hârtie) pe care Furnizorul o va trimite în urma rezervării.
21.2. Toate produsele de pe site sunt disponibile, de regulă. Cu toate acestea, în cazul în care, după achiziționarea Produsului, Furnizorul ne informează că Produsul sau unul dintre serviciile individuale nu mai este disponibil, Vogue Voyage va oferi Membruului dreptul de a utiliza un alt Produs de calitate echivalentă sau superioară fără un preț suplimentar sau a unui Produs de calitate inferioară, după restituirea diferenței de preț sau rambursarea către Membru a sumei de bani deja plătite în termen de paisprezece (14) zile lucrătoare de la momentul retragerii.
21.3. Până la plata descrisă la punctul (b) anterior, Vogue Voyage își rezervă dreptul de a modifica detaliile unui Produs sau de a îl retrage de pe Site în orice moment în cazul în care constată orice eroare sau omisiune în legătură cu Detaliile Produsului sau dacă primiți o solicitare din partea Furnizorului de Produs însuși.
21.4. Înainte de a face o rezervare, este necesar să verificați că, la data la care intenționați să vă rezervați, puteți călători cu destinația dorită (de exemplu, valabilitatea pașapoartelor, alte angajamente, etc.).
21.5. În cazul în care membrul are cereri speciale, le poate comunica în momentul rezervării către Vogue Voyage, care va încerca să le transmită Furnizorilor. Vogue Voyage nu poate garanta că aceste cereri vor fi satisfăcute de Furnizori și nici nu poate accepta rezervări care sunt supuse satisfacerii unei anumite solicitări din partea Membru.
21,6. În cazul în care membrul este într-o stare de sănătate care ar putea afecta călătoria acestuia, acesta trebuie să îl comunice companiei Vogue Voyage înainte de a face rezervarea, astfel încât Vogue Voyage să poată verifica dacă produsul este potrivit pentru condițiile de sănătate descrise de membru.
21,7. După primirea documentației cu privire la Produsul rezervat, Membrul este rugat să se asigure că elementele conținute în documentație sunt corecte și, în cazul călătoriilor în străinătate, că numele și datele de naștere indicate în acestea corespund celor prezenți pe pașapoarte ale călătorilor.
21.8. În cazul în care biletele și / sau documentele de călătorie nu sosesc prin poștă sau prin e-mail, Vogue Voyage nu poate fi tras la răspundere pentru nerealizare. În acest caz, vă rugăm să contactați imediat furnizorul
22. Preț
22.1. Prețurile publicate pe Site sunt exprimate în LEI, includ TVA și orice altă taxă aplicabilă (de exemplu, taxele de aeroport), dacă nu este specificat altfel în Ofertă. În cazul rezervărilor hoteliere, dacă nu este indicat altceva în descrierea ofertei, prețurile indicate se referă numai la camere și nu includ alte costuri, cum ar fi, de exemplu, cheltuielile de călătorie sau taxele locale
22.2. Descrierile ofertelor de pe site includ prețurile, condițiile produselor, precum și orice condiții speciale aplicabile pentru oferta individuală. În cazul în care prețul introdus în ofertă este incorect sau în cazul unor modificări, Vogue Voyage își rezervă dreptul de a corecta eroarea menționată anterior în descrierea ofertei înainte ca membrul să efectueze plata și apoi să încheie contractul cu Furnizorul.
22.3. Orice modificare a prețului produsului (în ceea ce privește creșterea sau scăderea prețului) va fi comunicată în scris membrului respectiv în termenii și condițiile prevăzute de art. 30 din aceste condiții de rezervare și, în orice caz, în conformitate cu Ordonanța Nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de călătorie şi serviciile de călătorie asociate.
23. Plata prin rambursare sau rambursare
23.1. Dacă este prevăzută în descrierea Ofertei, Vogue Voyage oferă membrilor săi posibilitatea de a rezerva un Produs fără a trebui să plătească integral costul în avans, dar plătește imediat Vogue Voyage doar o parte din Prețul Produsului ca o plată în avans sau în tranșe. Suma rămasă trebuie să fie
plătite de Membri direct Furnizorului înainte de plecare și, în orice caz, nu mai târziu de termenul limită specificat de Furnizor. În cazul în care soldul prețului nu este plătit Furnizorului până la termenul stabilit, membrii nu vor avea dreptul la o rambursare a depozitului plătit Vogue Voyage
23.2. Prin urmare, ofertele de produse cu plată în cont permit membrilor să plătească o parte din prețul de vacanță companiei Vogue Voyage în momentul plății menționate în articolul anterior. 22 și suma rămasă către Furnizor într-un moment ulterior, în orice caz înainte de data programată a plecării. Odată ce membrul a plătit depozitul companiei Vogue Voyage, acesta va fi contactat direct de Furnizor cu privire la plata soldului. Membrul poate plăti suma rămasă înainte de data programată prin contactarea Furnizorului direct la adresele indicate în e-mailul de confirmare a rezervării. În ciuda faptului că a plătit doar un depozit, membrul a încheiat totuși contractul de cumpărare pentru Produs cu Furnizorul exact ca și cum ar fi plătit deja prețul integral. Anumiți furnizori pot include în termenii și condițiile proprii plata unei mici sume suplimentare în cazul plăților făcute prin card de credit.
24.Contribuția la rezervare
24.1. Vogue Voyage poate percepe o mică taxă de administrare (comision de rezervare) la momentul rezervării Produsului pe site. Taxa de rezervare va fi afișată pe ecranul final la momentul plății ofertei pe care doriți să o cumpărați (25 pentru rezervări cu valoarea totală între 0-449 lei, 50 lei între 450-949 lei și 75 lei pentru rezervări cu o valoare totală mai mare de 950 lei). Dacă aveți nevoie de mai multe informații despre aceasta, consultați secțiunea corespunzătoare din Întrebările frecvente.
24.2. Utilizând Serviciul nostru și făcând o rezervare cu Furnizorul, acceptați în mod automat necesitatea de a plăti taxa de rezervare.
25. Termenii de plată
25.1. În cazul în care membrul procedează la rezervarea produselor furnizorului, fiecare plată efectuată de un membru va fi colectată de Vogue Voyage în numele și în numele Furnizorului; acest lucru nu înseamnă totuși că contractul de călătorie a fost încheiat cu Vogue Voyage. De fapt, el acționează ca intermediar cu un mandat de colectare dat de Furnizor, fiind astfel capabil să accepte plata în numele și în numele acestuia din urmă de către Membri prin metodele de plată puse la dispoziție pe Site. , deoarece Vogue Voyage acționează exclusiv ca agent pentru furnizori, Vogue Voyage nu poate emite o factură pentru o vânzare făcută de Furnizor. Vogue Voyage nu poate emite decât o factură separată care să indice TVA-ul plătit pentru orice comision sau comision de rezervare. Pentru a obține acest ultim tip de factură, contactați serviciul de relații cu clienții scriind pe customercare@voguevoyage.ro și furnizați codul de rezervare, care poate fi găsit în e-mailul de confirmare a rezervării.
25.2. În momentul rezervării, membrul confirmă validitatea și corectitudinea datelor de plată furnizate la crearea contului. În cazul în care plata nu poate fi efectuată deoarece detaliile de plată declarate sunt incorecte, Vogue Voyage va contacta membrul care solicită un mijloc de plată alternativ sau va anula rezervarea.
25.3. Vă rugăm să contactați Vogue Voyage imediat în caz de probleme legate de suma percepută. În caz de eroare în plata plății, Vogue Voyage va rambursa imediat sumele relative pe cardul de credit sau de debit al membrului.
25,4. Plățile se pot face numai prin card de credit, card de debit sau Paypal. Pentru comoditatea membrilor și pentru protejarea informațiilor de plată furnizate la crearea contului, toate plățile se fac prin serverul securizat al furnizorului de servicii de plată online. Odată ce toate informațiile necesare sunt introduse corect, plățile vor fi efectuate automat printr-o comunicație digitală criptată digitală. Confirmările de plată vă vor fi trimise imediat prin e-mail și vor fi accesibile în orice moment prin intermediul Contului.
25.5. În momentul în care rezervarea este transmisă conform art. 22, verificați dacă detaliile cardului dvs. de credit / debit sunt valide și că aveți suficiente fonduri pentru tranzacție.
25.6. Vogue Voyage face tot posibilul pentru a se asigura că sistemul de plăți este disponibil și funcționează în orice moment, dar nu poate garanta accesul continuu și neîntrerupt la acesta. Vogue Voyage încearcă, de asemenea, să se asigure că plățile efectuate de către statele membre sunt procesate imediat, cu toate acestea este adesea dificil să se prevadă timpul necesar pentru finalizarea unei astfel de procesări, deoarece depinde de mulți factori care nu se află sub controlul Vogue Voyage , întârzieri în sistemul bancar sau în rețelele de carduri de credit / debit. Accesul la sistemul de plăți poate fi, de asemenea, ocazional limitat pentru a permite repararea, întreținerea sau introducerea de noi funcții sau servicii noi. Vogue Voyage va încerca să comunice cu o notificare rezonabilă orice întreruperi planificate ale sistemului de plăți și va face tot posibilul pentru a-și restabili funcționarea cât mai curând posibil.
26. Excluderea dreptului de retragere de către membri
Cu excepția cazului în care se specifică altfel în descrierea produselor sau în Fișa de produse, odată ce plata a fost efectuată, vânzarea Produsului este considerată completă. Deoarece toate ofertele de pe site sunt disponibile numai pentru anumite date, o dată ce un membru a cumpărat un produs, dacă nu sa convenit altfel, acesta nu are dreptul să anuleze sau să retragă. În conformitate cu Ordonanța Nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de călătorie şi serviciile de călătorie asociate, achiziționarea de Produse prin intermediul Website-ului nu prevede dreptul de anulare sau retragere de către Membru.
27. Modificări ale ofertei de către membri
27.1. Fără a aduce atingere prevederilor art. 28, dacă Furnizorul prevede posibilitatea modificării sau anulării Ofertei de către Membri, astfel de modificări sau anulări ar putea fi supuse plății unei penalități în conformitate cu termenii și condițiile stabilite de fiecare Furnizor.
27.2. Prin urmare, deși rezervările efectuate prin site-ul Vogue Voyage nu sunt în mod normal rambursabile sau pot fi modificate de către membri, în cazul în care un Membru continuă să încerce să modifice rezervarea direct prin contactarea Furnizorului, Vogue Voyage îl va ajuta pe Membru în încercarea de a modifica sau anularea rezervării. Cu toate acestea, Vogue Voyage nu poate garanta că astfel de încercări vor avea succes și nu vor fi trase la răspundere pentru plata costurilor suplimentare solicitate de Membri pentru modificarea sau anularea rezervării.
27.3. Rețineți că, în cazul în care condițiile generale de vânzare ale Furnizorului au prevederi referitoare la modificări și anulări ale rezervărilor, aceste condiții nu trebuie considerate obligatorii pentru Furnizor atunci când rezervările Produselor sunt făcute prin intermediul Site-ului. virtutea ratelor reduse pe care Vogue Voyage le obține de la furnizor, deoarece această reducere se bazează în general pe faptul că rezervarea este finală și nu poate fi modificată. Membrii trebuie, prin urmare, să fie conștienți de faptul că aceste condiții sau termeni de anulare și modificare a Produselor nu se aplică celor rezervate prin intermediul site-ului, acestea fiind, prin urmare, considerate în mod normal ne-rambursabile pentru Membru, cu excepția cazurilor de indicare sau de confirmare în scris furnizată în acest sens de către Furnizor.
27,4. În funcție de motivul anulării, este posibil ca membrii să poată recupera costurile de anulare, beneficiind de acoperirea polițelor de asigurare stipulate înainte de anulare. Solicitările în acest sens trebuie adresate direct societății de asigurări în cauză.
28. Modificări ale condițiilor contractuale și anulări de către furnizori
28.1. În cazul în care un Furnizor informează Vogue Voyage despre o modificare a condițiilor contractuale referitoare la Produsul cumpărat de către un Membru pe Site, Membrul va fi imediat informat în scris prin e-mail de către Vogue Voyage.
a) Modificări înainte de plecare
Conform prezentelor Condiții și a Ordonanței Nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de călătorie şi serviciile de călătorie asociate, membrul , înainte de începerea pachetului turistic, poate să se retragă din contract în orice moment, cu plata cheltuielilor suportate de Furnizor.
Membrul are dreptul să se retragă din pachetul turistic, fără a plăti penalități, în cazul unor circumstanțe inevitabile și extraordinare care apar în locul de destinație sau în vecinătatea sa imediată și care pot afecta substanțial utilizarea pachetului turistic. La apariția acestor condiții, membrul are, de asemenea, dreptul la rambursarea integrală a plăților efectuate pentru Pachetul Turistic, dar nu are dreptul la o compensație suplimentară.
În cazul în care, înainte de plecare, membrul este notificat cu privire la modificările substanțiale ale Produsului și la modificarea ulterioară a prețului, Membrul trebuie să comunice în scris prin e-mail dacă acceptă modificările în termen de două (2) zile lucrătoare de la momentul informării din amendament.
În cazul în care apare o modificare substanțială a unuia sau mai multor elemente ale produsului (în conformitate cu Ordonanța Nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de călătorie şi serviciile de călătorie asociate), care implică o creștere a prețurilor de peste 8%, iar această modificare nu este acceptată de către Membru, acesta din urmă se poate retrage fără a plăti penalități.
În cazul retragerii, Furnizorul poate oferi Membru un pachet de înlocuire de calitate echivalentă sau mai înaltă. Dacă pachetul de înlocuire propus este de calitate inferioară, membrul aredreptul la o reducere adecvată a prețului. Dacă membrul nu acceptă pachetul de înlocuire oferit de Furnizor, acesta are dreptul să obțină o rambursare a sumei plătite deja, în termen de paisprezece (14) zile lucrătoare de la momentul retragerii. (articolul 40, punctul 5 din Codul turistic) .De asemenea, nu se aplica regulile obligatorii, se specifica faptul ca Vogue Voyage nu poate fi trasa la raspundere pentru nici un fel de costuri legate de anularea de catre Furnizor. Prin urmare, vă recomandăm să achiziționați întotdeauna asigurarea de călătorie pentru a acoperi orice risc de anulare.
b) Modificări după plecare
În cazul în care, după plecare, unul sau mai multe servicii esențiale ale Pachetului Turistic nu se efectuează conform convenției, Furnizorul, sub rezerva unei plângeri depuse de Membru conform art. 17.4 din aceste condiții de rezervare, trebuie să le remedieze, cu excepția cazului în care acest lucru este imposibil sau deosebit de dificil. În acest caz, membrul va avea dreptul la o reducere a prețului pentru perioada în care a existat o neconformitate, cu excepția cazului în care defectul este atribuit membrului însuși, în plus față de orice compensație pentru orice prejudiciu suferit.
Dacă este posibil, membrul poate să respecte în mod direct defectele, care vor primi rambursarea costurilor suportate de Furnizor, cu condiția ca acestea să fie rezonabile și documentate.
Dacă lipsa de conformitate determină, în conformitate cu prevederile incidente din Codul civil, o încălcare fără importanță minoră, iar Furnizorul nu a remediat-o în termenul rezonabil indicat de Membru cu plângerea făcută în temeiul art. 17.4 din prezentele condiții de rezervare, membrul poate să se retragă din pachetul turistic, fără să plătească penalități, sau să ceară o reducere a prețului, cu excepția posibilei despăgubiri pentru daune. În cazul în care pachetul turistic include transportul, Furnizorul trebuie să asigure returnarea membrilor fără taxă. În cazul în care întoarcerea se dovedește imposibilă, Furnizorul trebuie să furnizeze Membrului cazarea necesară, dacă este posibil, de o calitate inferioară, pentru cel mult trei (3) nopți, suportând cheltuielile relative.
Dacă nu este posibil să se ofere unul sau mai multe servicii esențiale ale Pachetului Turistic, Furnizorul trebuie să ofere o soluție alternativă deputaților la un cost suplimentar sau să prevadă rambursarea diferenței dintre valoarea serviciilor prestate inițial și cele primite efectiv.
În cazul în care nu este posibilă furnizarea de servicii alternative sau acestea sunt refuzate de Membru din motive justificate, Furnizorul va trebui să procedeze la reducerea prețului. În cazul în care Furnizorul nu furnizează soluția alternativă menționată în perioada anterioară, membrul va fi recunoscut drepturile prevăzute în Ordonanța Nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de călătorie şi serviciile de călătorie asociate.
28.2. În cazul în care membrul nu se afișează în ziua plecării sau nu profită de unele sau de toate serviciile rezervate, eventualele restituiri acordate membrilor sunt reglementate exclusiv de dispozițiile condițiilor generale de vânzare ale furnizorului implicat, astfel cum sunt puse la dispoziție de acesta ultima în timpul rezervării.
28.3. Condițiile aplicate de art. 30.1. acestea nu sunt aplicabile în cazul unor modificări ne-substanțiale. De exemplu, o modificare a timpului de plecare a unui zbor mai mic de 12 ore, a companiei aeriene sau a tipului de aeronavă sau a aeroportului de destinație sunt de obicei calificate drept modificări nesemnificative. În cazul în care au loc anulări sau modificări, Vogue Voyage nu poate fi trasă la răspundere pentru niciun fel de costuri suplimentare datorate unor motive care nu pot fi atribuite Vogue Voyage (de exemplu pentru cheltuielile de călătorie, cazarea care nu este previzibilă la momentul rezervării).
SECȚIUNEA C - APLICABILE PRODUSELOR FURNIZATE DE VOGUE VOYAGE CA ORGANIZATOR
29. Rolul Vogue Voyage
Vogue Voyage Srl, în cazul în care este indicată în mod expres, acționează ca organizator în conformitate cu Ordonanța Nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de călătorie şi serviciile de călătorie asociate în legătură cu ofertele de produse publicate pe site sau comunicate membrilor. În acest caz, Contractul de cumpărare a produsului este stipulat între Membru și Vogue Voyage Srl.
30. Rezervare
30.1. Etapele procedurii de rezervare a produsului sunt indicate mai jos:
a) Membrii selectează în cadrul Ofertelor curente Produsul selectat având grijă să examineze cu atenție informațiile conținute în Fișa de Produs; după ce faceți clic pe butonul "Plătiți ", membrul analizează detaliile de rezervare, introduce detaliile pasagerului și detaliile de plată. În această etapă, membrul poate verifica și corecta eventualele erori la introducerea datelor. Membru, pentru a continua rezervarea, trebuie să accepte Condițiile de rezervare ale Vogue Voyage Srl făcând clic pe caseta de validare corespunzătoare;
b) rezervând o Ofertă, Membrul cumpără Produsul. După ce faceți clic pe butonul "Plătiți", Vogue Voyage plătește suma corespunzătoare metodei de plată selectate și trimite prin e-mail o confirmare automată online a confirmării achiziției produsului cu detaliile produsului rezervat și indicarea diferiților furnizori (de exemplu, compania aeriană, compania hotelieră). Atunci când membrul efectuează plata și acceptă Condițiile de rezervare Vogue Voyage Srl, este încheiat un contract cu caracter juridic obligatoriu între Membru și Vogue Voyage Srl pentru furnizarea Produsului ales, în conformitate cu aceste Condiții de Rezervare aplicate de Vogue Voyage Srl.
30.2. Toate produsele de pe site sunt în mod normal disponibile; cu toate acestea, dacă Furnizorii noștri ne informează că Produsul sau unul dintre serviciile individuale nu mai este disponibil, Vogue Voyage Srl, de asemenea, conform cu Ordonanța Nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de călătorie şi serviciile de călătorie asociate, va oferi membrilor dreptul de a beneficia de un alt produs de calitate echivalenta sau superioara fara nici un pret suplimentar sau Produs de calitate inferioara, sub rezerva rambursarii diferentei de pret sau rambursarii sumei de bani deja platite catre Membru în termen de paisprezece (14) zile lucrătoare de la data retragerii.
30.3. Până la momentul plății și, prin urmare, la încheierea contractului cu Vogue Voyage Srl, Vogue Voyage Srl își rezervă dreptul de a modifica detaliile unui Produs sau de a îl retrage de pe Site în orice moment în care constată orice eroare sau omisiune în legătură cu detaliile produsului.
30.4. Înainte de a face o rezervare, este necesar să verificați că, la data la care intenționați să vă rezervați, puteți călători cu destinația dorită (de exemplu, valabilitatea pașapoartelor, alte angajamente, etc.).
30.5. În cazul în care membrul are solicitări speciale, acesta le poate comunica în momentul rezervării către Vogue Voyage, care va încerca să le satisfacă contactând Furnizorii. Cu toate acestea, Vogue Voyage nu poate garanta că astfel de solicitări vor fi satisfăcute de furnizori individuali și nici nu poate accepta rezervări care sunt supuse satisfacerii unei anumite solicitări din partea membrului.
30.6. În cazul în care membrul este într-o stare de sănătate care ar putea afecta călătoria acestuia, acesta trebuie să îl comunice companiei Vogue Voyage înainte de a face rezervarea, astfel încât Vogue Voyage să poată verifica dacă produsul este potrivit pentru condițiile de sănătate descrise de membru.
31. Documentația de călătorie
Imediat ce este disponibil, Vogue Voyage Srl va trimite toate documentele de călătorie prin e-mail pe adresa de e-mail a Membrilor. După primirea documentației privind Produsul rezervat, Membrul este rugat să se asigure că elementele conținute în documentație sunt corecte și că numele și datele de naștere indicate în acel document corespund celor care figurează în pașapoartele călătorilor. Se înțelege că în cazul în care membrul face o eroare în comunicarea datelor sale (de exemplu, numele, prenumele, adresa de e-mail), Vogue Voyage Srl își declină orice responsabilitate pentru executarea necorespunzătoare sau inexactă a călătoriei din cauza neîncasării documentelor de călătorie sau eroare de completare în același.
32. Prețul
32.1. Prețurile publicate pe Site sunt exprimate în lei , includ TVA și orice altă taxă aplicabilă (de exemplu, taxele de aeroport), dacă nu este specificat altfel în Ofertă.
32.2. Descrierile ofertelor de pe site includ prețurile, condițiile produselor, precum și orice condiții speciale aplicabile pentru oferta individuală. În cazul în care prețul introdus în ofertă este incorect, Vogue Voyage își rezervă dreptul de a corecta eroarea menționată mai sus în descrierea Ofertei înainte ca membrul să efectueze plata conform prevederilor art. 32 din aceste Conditii de Rezervare.
32,3. În cazul rezervărilor hoteliere, dacă nu este indicat altceva în descrierea ofertei, prețurile indicate se referă numai la camere și nu includ alte costuri, cum ar fi, de exemplu, cheltuielile de călătorie sau taxele locale.
32.4. În cazul unei modificări a prețului ofertei, aceste modificări nu vor afecta rezervările deja confirmate.
32,5. Cu toate acestea, în cazul achiziționării unui Pachet Turistic, prețul poate fi modificat (în ceea ce privește creșterea sau scăderea prețului), în condițiile prevăzute în Ordonanța Nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de călătorie şi serviciile de călătorie asociate, cu până la douăzeci (20) de zile înainte de plecare și numai ca urmare a modificărilor / completărilor la:
- costurile de transport, inclusiv costul combustibilului sau al altor surse de energie;
- cursurile de schimb aplicate pachetului în cauză;
- valoarea impozitelor sau a drepturilor la serviciile turistice incluse în contract impuse de terți care nu sunt direct implicați în executarea pachetului, inclusiv taxele de aterizare, debarcare și îmbarcare în porturi și aeroporturi.
33. Plata cu avans sau în rate
Dacă este prevăzut în descrierea ofertei, Vogue Voyage oferă membrilor săi posibilitatea de a rezerva o vacanță fără a trebui să plătească integral costul în avans, dar plătește imediat Vogue Voyage doar o parte din prețul produsului ca o plată în avans sau în tranșe. Suma rămasă trebuie plătită de către Membri înainte de plecare și în orice caz nu mai târziu de termenul limită indicat de Vogue Voyage în Fișa de Produs sau comunicat ulterior prin e-mail de la Vogue Voyage. În cazul în care soldul prețului nu este plătit în termenul stabilit, membrii nu vor avea dreptul la o rambursare a depozitului plătit Vogue Voyage și vor fi trași la răspundere pentru această nerespectare.
34. Contribuția pentru rezervare
Vogue Voyage poate percepe o mică taxă de administrare (comision de rezervare) la momentul rezervării Produsului pe site. Taxa de rezervare va fi afișată pe ecranul final la momentul plății ofertei pe care doriți să o cumpărați (25 lei pentru rezervări cu valoarea totală între 0-449 lei, 50 lei între 450-949 lei și 75 lei pentru rezervări cu o valoare totală mai mare de 950 lei). Dacă aveți nevoie de mai multe informații despre aceasta, consultați secțiunea corespunzătoare din Întrebările frecvente.
Prin utilizarea Serviciului nostru, acceptați în mod automat necesitatea de a plăti taxa de rezervare.
35. Termeni de plată
35.1. În cazul în care membrul va continua să cumpere produse vândute de Vogue Voyage Srl ca organizator Vogue Voyage Srl poate emite o factură pentru vânzarea făcută. Pentru a obține factura, contactați serviciul de relații cu clienții adresându-vă clientului@voguevoyage.ro și furnizați codul de rezervare, care poate fi găsit în e-mailul de confirmare a rezervării.
35.2. În momentul rezervării, membrul confirmă validitatea și corectitudinea datelor de plată furnizate la crearea contului. În cazul în care plata nu poate fi efectuată deoarece detaliile de plată declarate sunt incorecte, Vogue Voyage Srl va contacta membrul care solicită un mijloc de plată alternativ sau va anula rezervarea.
35.3. Vă rugăm să contactați imediat Vogue Voyage Srl în caz de probleme legate de suma încasată. În cazul unor erori în plata plății, Vogue Voyage Srl va rambursa imediat sumele relative pe cardul de credit sau de debit al membrului.
35.4. Plățile se pot face numai prin card de credit, card de debit sau Paypal. Pentru comoditatea membrilor și pentru protejarea informațiilor de plată furnizate la crearea contului, toate plățile se fac prin serverul securizat al furnizorului de servicii de plată online. Odată ce toate informațiile necesare sunt introduse corect, plățile vor fi efectuate automat printr-o comunicație digitală criptată digitală. Confirmările de plată vă vor fi trimise imediat prin e-mail și vor fi accesibile în orice moment prin intermediul Contului.
35.5. La momentul rezervării, verificați dacă detaliile cardului dvs. de credit / debit sunt valide și că aveți suficiente fonduri pentru tranzacți
35.6. Vogue Voyage face tot posibilul pentru a se asigura că sistemul de plăți este disponibil și funcționează în orice moment, dar nu poate garanta accesul continuu și neîntrerupt la acesta. Vogue Voyage încearcă, de asemenea, să se asigure că plățile efectuate de către statele membre sunt procesate imediat, cu toate acestea este adesea dificil să se prevadă timpul necesar pentru finalizarea unei astfel de procesări, deoarece depinde de mulți factori care nu se află sub controlul Vogue Voyage , întârzieri în sistemul bancar sau în rețelele de carduri de credit / debit. Accesul la sistemul de plăți poate fi, de asemenea, ocazional limitat pentru a permite repararea, întreținerea sau introducerea de noi funcții sau servicii noi. Vogue Voyage va încerca să comunice cu o notificare rezonabilă orice întreruperi planificate ale sistemului de plăți și va face tot posibilul pentru a-și restabili funcționarea cât mai curând posibil.
36. Modificări ale condițiilor contractuale și anulări de către Vogue Voyage
36.1. În cazul în care Vogue Voyage trebuie să schimbe condițiile contractuale, al Produsul achiziționat pe Site de către un Membru, Membrul va fi informat în scris prin e-mail de către Vogue Voyage.
a) Modificări înainte de plecare
Conform cu Ordonanța Nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de călătorie şi serviciile de călătorie asociate, membrul, înainte de începerea pachetului turistic, poate să se retragă din contract în orice moment, plata cheltuielilor vor fi suportate de Vogue Voyage Srl.
Membrul are dreptul să se retragă din pachetul turistic, fără a plăti penalități, în cazul unor circumstanțe inevitabile și extraordinare care apar în locul de destinație sau în vecinătatea sa imediată și care pot afecta substanțial utilizarea pachetului turistic. La apariția acestor condiții, membrul are, de asemenea, dreptul la rambursarea integrală a plăților efectuate pentru Pachetul Turistic, dar nu are dreptul la o compensație suplimentară.
Vogue Voyage Srl își rezervă dreptul de a face unilateral modificări minore în pachetul turistic. În acest caz, membrul va fi informat imediat în scris prin e-mail.
În cazul în care, înainte de plecare, membrul este notificat cu privire la modificările substanțiale ale Produsului și la modificarea ulterioară a prețului, Membrul trebuie să comunice în scris prin e-mail dacă acceptă modificările în termen de două (2) zile lucrătoare de la momentul informării din amendament.
În cazul în care există o modificare substanțială a unuia sau mai multor elemente ale Produsului (în conformitate cu articolul 40 din Codul pentru Turism), care implică o creștere a prețurilor de peste 8%, această modificare nu este acceptată de către Membru , acesta din urmă se poate retrage fără a plăti penalități.
În caz de retragere, Vogue Voyage Srl poate oferi membrului un pachet de înlocuire de calitate echivalentă sau mai mare. Dacă pachetul de înlocuire propus este de calitate inferioară, membrul are dreptul la o reducere adecvată a prețului. Dacă membrul nu acceptă pachetul de înlocuire oferit de Furnizor, acesta are dreptul să obțină o rambursare a sumei plătite deja, în termen de paisprezece (14) zile lucrătoare de la momentul retragerii.
b) Modificări după plecare
În cazul în care, după plecare, unul sau mai multe servicii esențiale ale Pachetului Turistic nu se efectuează în conformitate cu ceea ce sa convenit, Vogue Voyage Srl, sub rezerva unei plângeri depuse de Membru conform art. 17.4 din aceste condiții de rezervare, trebuie să remedieze acest lucru, cu excepția cazului în care acest lucru este imposibil sau deosebit de oneros. În acest caz, membrul va avea dreptul la o reducere a prețului pentru perioada în care a existat o neconformitate,
Dacă este posibil, membrul poate oferi direct lipsa de conformitate, care va primi o rambursare a cheltuielilor suportate de Vogue Voyage Srl, cu condiția ca acestea să fie rezonabile și documentate.
Dacă lipsa de conformitate determină, în conformitate cu prevederile incidente din Codul civil, o încălcare de o importanță redusă și Vogue Voyage Srl nu a remediat-o în termenul rezonabil indicat de către Membru cu plângerea făcută în temeiul art. 17.4 din prezentele condiții de rezervare, membrul poate să se retragă din pachetul turistic, fără să plătească penalități, sau să ceară o reducere a prețului, cu excepția posibilei despăgubiri pentru daune. În cazul în care pachetul turistic include transportul, Vogue Voyage Srl va aranja ca membrul să se întoarcă gratuit. În cazul în care întoarcerea se dovedește imposibilă, Vogue Voyage Srl va pune la dispoziția membrului cazarea necesară, dacă este posibil de o calitate inferioară, pentru cel mult trei nopți, suportând cheltuielile relative.
În cazul în care nu este posibil să se ofere unul sau mai multe servicii esențiale ale pachetului turistic, Vogue Voyage Srl va depune toate eforturile pentru a oferi o soluție alternativă membrilor fără costuri suplimentare sau va restitui diferența dintre valoarea serviciilor furnizate inițial și cele primite efectiv.
Dacă nu este posibil să se ofere servicii alternative sau acestea sunt refuzate de Membru din motive justificate, Vogue Voyage Srl va proceda la reducerea prețului. În cazul în care Vogue Voyage Srl nu furnizează soluția alternativă menționată în perioada anterioară, membrului i se vor acorda drepturile menționate lîn Ordonanța Nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de călătorie şi serviciile de călătorie asociate
În cazul în care membrul nu se afișează în ziua plecării sau nu profită de unele sau de toate serviciile rezervate, Vogue Voyage Srl nu poate, în niciun caz, să fie tras la răspundere.
Condițiile aplicate de art. 39.1 nu sunt aplicabile în cazul unor modificări nesubstanțiale. De exemplu, o modificare a timpului de plecare a unui zbor mai mic de 12 ore, a companiei aeriene sau a tipului de aeronavă sau a aeroportului de destinație sunt de obicei calificate drept modificări nesemnificative. În cazul în care au loc anulări sau modificări, Vogue Voyage Srl nu poate fi trasă la răspundere pentru niciun fel de costuri suplimentare datorate unor motive care nu pot fi atribuite companiei Vogue Voyage Srl (de exemplu, pentru cheltuielile de călătorie, cazare care nu este previzibilă la momentul rezervării).
37. Excluderea dreptului de retragere de către membri .
Cu excepția cazului în care se specifică altfel în descrierea produselor sau în Fișa de produse, odată ce plata a fost efectuată, vânzarea Produsului este considerată completă. Deoarece toate ofertele de pe site sunt disponibile numai pentru anumite date, o dată ce un membru a cumpărat un produs, dacă nu sa convenit altfel, acesta nu are dreptul să anuleze sau să retragă. În conformitate cu Ordonanța Nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de călătorie şi serviciile de călătorie asociate, achiziționarea de Produse prin intermediul Website-ului nu prevede dreptul de anulare sau retragere de către Membru.
38. Modificări ale ofertei de către membri
Toate ofertele nu sunt rambursabile și nici nu pot fi modificate de Membri.
39. Vânzări
39.1 Membrul care renunță poate transfera Pachetul Turistic achiziționat unei alte persoane, cu condiția ca:
a) Vogue Voyage este informat în scris sau, în orice caz, pe un suport durabil, cu cel puțin șapte (7) zile lucrătoare înainte de data stabilită pentru plecare, primind în același timp comunicarea datelor personale ale cesionarului;
b) cesionarul îndeplinește toate condițiile de utilizare a serviciului și în special cerințele privind pașaportul, vizele, certificatele de sănătate;
c) aceleași servicii sau alte servicii de înlocuire pot fi furnizate ca urmare a transferului;
d) cedentul rambursează Vogue Voyage toate costurile suplimentare suportate pentru a continua înlocuirea, în măsura în care acesta va fi cuantificat înainte de transfer.
39.2. Transferatorul și cesionarul sunt responsabili în comun pentru plata soldului prețului, precum și a sumelor menționate în litera d) a acestui articol
40. Informații de călătorie: formalități administrative și de sănătate
40.1. Vogue Voyage va furniza membrilor în scris în Fișa tehnică a produsului sau în descrierea ofertei informații generale privind obligațiile de sănătate și documentația necesară pentru expatriere. În orice caz, membrii vor verifica, înainte de plecare, actualizarea acestor informații la autoritățile competente, ajustându-le înainte de călătorie. În lipsa unei astfel de verificări, nici o responsabilitate pentru eșecul unui sau mai multor deputați în plecare nu poate fi atribuită Vogue Voyage.
40.2. Dacă membrul a achiziționat un pachet de turism care implică și un minor, membrii trebuie să se adreseze site-ului Poliției de Stat. Subiecții minori trebuie să dețină un document personal valabil pentru expatrierea sau un pașaport sau pentru țările UE, inclusiv un act de identitate valabil pentru expatriere. În ceea ce privește expatrierea minorilor sub 14 ani și expatrierea minorilor pentru care este necesară autorizarea emisă de autoritatea judiciară, membrii trebuie să facă trimitere la dispozițiile specifice indicate pe site-ul poliției de stat
40.3. Membrii trebuie, în orice caz, să informeze Vogue Voyage despre cetățenia lor la momentul rezervării Produsului și, la plecare, trebuie să verifice definitiv faptul că dețin certificate de vaccinare, pașapoarte individuale și orice alte documente valabile pentru toate țările afectate de itinerariul, precum și certificatele de ședere, de tranzit și de sănătate care pot fi solicitate.
În plus, pentru a evalua securitatea socială, sănătatea și toate celelalte informații utile referitoare la țările de destinație și, prin urmare, utilitatea obiectivă a produselor, membrul va avea sarcina de a prelua informații oficiale de natură generală la Ministerul Afacerilor Externe. Deoarece acestea sunt date care pot fi modificate și actualizate, Membrul este obligat să citească aceste informații înainte de a cumpăra un Produs.
41. Informații de călătorie: Itinerarii
În ceea ce privește pachetele turistice, Vogue Voyage va furniza toate informațiile necesare privind (i) itinerariile, durata, data de începere și încheierea (ii) mijloacelor, caracteristicilor și tipurilor de transport, data, ora, locul de plecare (iii) numele transportatorului care va efectua zborul inclus în pachetul turistic, în fișa de produs și / sau în documentația de călătorie care va fi trimisă membului înainte de plecare; orice schimbare va fi comunicată prompt de către Vogue Voyage.
Clientul declară că aprobă în mod expres clauzele menționate în următoarele articole ale acestor Condiții de Rezervare: art. 3 (Relația dintre clienti și Vogue Voyage); art. 5 (Terminare și Suspendare); art. 6 (Modificări ale acestor Termeni și condiții); art. 16 (Plângeri și rezolvarea amiabilă a litigiilor); art. 19 (Legea aplicabilă și instanța competentă); art. 26 (Excluderea dreptului de retragere de către clienti); art. 27 (Modificarea condițiilor contractuale și anulări de către furnizori), Articolul 36 (Modificări ale condițiilor contractuale și anulări ale Vogue Voyage)
Vogue Voyage Srl cu sediul in Strada Vasile Alecsandri , nr. 9 , Scara A , Etaj 2 , Ap. 7 , Iasi si C.U.I. 4074114